Mellan tvĂ„ favoriter i en soffa 💜

Som jag skrev. Sitter hÀr i en soffa och tittar pÄ Guardians of the Galaxy. Slötittar liksom. Mellan Marc och Maria sitter jag. Nöjd efter dagen. Vi var effektiva idag, jag, Marc, Elaine och Jeremy. 9 st inhÀngnader innehÄllande bÄde det ena och det andra fick vi stÀdade. EfterÄt förtjÀnade vi sÄklart poolhÀng.



Bacardi rymde en gÄng idag. Verkar som att han sakta men sÀkert börjar ÄterhÀmta sig, vilket ju Àr superbra, men han fÄr gÀrna hÄlla sig i sin inhÀngnad bakom volontÀrrummen.

Elaine Äker till Vic Falls imorgon sÄ dÄ Àr det vÀl jag som Àr in charge för sÄrtvÀttning antar jag.



PĂ„ eftermiddagen följde jag med gĂ€nget pĂ„ community pĂ„ ett par hembesök. Det första hos en kvinna pĂ„ 80 Ă„r som AP handlar mat Ă„t ibland, för pengar som en föredetta volontĂ€r donerar varje mĂ„nad. Har aldrig sett en 80Ă„ring som dansar och tjoar sĂ„ mycket som hon. Blir sĂ„ glad av att se sĂ„nt ❀

Besök nummer tvÄ var hos en kvinna som uppfostrar tvÄ tvillingar helt pÄ egen hand, sina systerdöttrar. Mamman Àr död och pappan finns inte med i bilden. SÄ tacksam hon blev för tvÄ burkar med mjölkpulver till barnen. Att sÄ lite kan göra sÄ mycket. Att vara ute pÄ det hÀr sÀttet gör sÄ mycket för en sjÀlv ocksÄ.



SÄ nu har vi Àtit pizza och sitter alltsÄ och myser till en film. Tillsammams med all juldekoration som ska upp imorgon.

Jag Àr nöjd med dagen.

VÀldigt nöjd.